woensdag 5 april 2017

Tandpasta op een stokje

Toen ik hoorde dat dit product op de markt ging komen was is gelijk enthousiast! Zero waste tandpasta...dat klinkt goed :-) Ik gebruik het nu ongeveer een week en ik ben er erg blij mee. Het ruikt echt heerlijk en mijn tanden voelen schoon aan na het poetsen.
Het blokje gaat even lang mee als 2 tubes tandpasta! Je poetst je tanden er mee door met een natte tandenborstel op de blok te wrijven tot het goed schuimt. De vaste tandpasta heeft een antibacteriƫle werking en kan daarom gemakkelijk worden gebruikt door iemand anders in de eigen familie.

Ingrediƫnten: Calcium carbonaatcementatie, Xylitol , natrium cocoyl isethionaten, kaolien, Cocos Nucifera Oil , natrium lauroyl lactylate, glycerol , Mentha Piperita Oil , Limonene.
  • handgemaakt
  • 100% natuurlijk
  • vegan
  • antibacterieel
  • zero plastic
Wil je deze tandpasta een keer proberen? Je kan het bestellen in mijn webshop:
https://www.levenzonderafval.com/a-47862715/verzorging/tandpasta-op-een-stokje-van-lamazuna/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen