Wasbare luiers

YES!!! Eindelijk wasbare luiers in mijn webshop!!! Prachtige luiers van Totsbots! Zelf heb ik met veel plezier gebruik gemaakt van wasbare luiers want het scheelt wel 500 kg afval per jaar!
Kijk voor meer informatie in mijn webwinkel.

Waarom wasbaar?
Het beste voor je baby…natuurlijke materialen tegen de huid van je baby.
Het beste voor jezelf… De wasbare luier van nu lijkt als twee druppels water op de wegwerpluier. Ademende stoffen, waterproof overbroekjes, klittenbandsluitingen, superabsorberende stoffen: welkom in de 21e eeuw!
Het beste voor je portemonnee…Wasbare luiers kunnen je 700 tot 1000 Euro voordeel opleveren.

Klik hier voor een leuk filmpje op Youtube!



Reacties

  1. Eerlijk gezegd naaide ik mijn wasbare luiers zelf. Van flanel en molton uit de kringloop ;-) Super easy, stuk goedkoper en nog hergebruik ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts